Subject: Re: Tuletõrjespordi ja kutsespordi arendamisega seotud tegevuskulude hüvitamine
From: "Aleksander" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 10:52:59 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Manuses on parandatud ja täiendatud taotlused.
Parandused tehtud just nii nagu aru sain puuduste kirjast.

Lugupidamisega
Aleksander Matrossov
MTÜ Jõgevamaa Päästjad
55622314

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
Никаких вирусов.www.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Kontakt Päästeamet (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval E, 24. märts 2025 kell 08:28:

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Tuletõrjespordi ja kutsespordi arendamisega seotud tegevuskulude hüvitamine, 
mis on registreeritud 21.03.2025, numbriga 1.2-2.1/1114-1.

Dokument saabub Teile ka DVK kaudu, kui probleemid DVK-st dokumentide 
vastuvõtmisel on lahenenud.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
telefon: 628 2000